blog 1 - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van kittyvanlieshout - WaarBenJij.nu blog 1 - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van kittyvanlieshout - WaarBenJij.nu

blog 1

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg

17 Februari 2015 | Nederland, Nieuw Appelsga

Op mijn stage leer ik heel veel dingen over de zorg. ik zit bij geestelijk en lichamelijk verstandelijk beperkte mensen. het is heel erg leuk daar en leer ik heel veel. Soms gaat er een uit zijn dak en word er een boos. bijvoorbeeld bij mij een op de werkplaats is er een keer een uit zijn dak gegaan en word boos en begon met dingen te gooien.

Tags: stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw Appelsga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2015

Blog 2 trots

17 Februari 2015

blog 1

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 1013

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: