Blog 2 trots - Reisverslag uit Assen, Nederland van kittyvanlieshout - WaarBenJij.nu Blog 2 trots - Reisverslag uit Assen, Nederland van kittyvanlieshout - WaarBenJij.nu

Blog 2 trots

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2015 | Nederland, Assen

Hoofd : ik ben erg trots op mij zelf dat ik mijn diploma heb gehaald van niveau 2 helpende zorg en welzijn.
Hart : ik voelde me op dat moment erg blij en trots op me zelf.
Handen : ik ging na die tijd uit eten met mijn moeder en zusje, ik zou aan deze dag niets willen veranderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2015

Blog 2 trots

17 Februari 2015

blog 1

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 1004

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: